Svømmetræning i Stevnsbadet 2018

Starter søndag d. 7. januar, med adgang til omklædning klokken 7.30. Vi kan svømme indtil ca. 8.50, da vi principielt skal være ude af omklædningsrummet kl. 9.00. Det varme bassin kan vi benytte fra kl. 8.00.

Sidste svømning er d. 18. marts.

Det er vigtigt for bestyrelsen at gøre opmærksom på at svømmetræningen har 2 gode formål:

• At vi i lavsæsonen styrker det sociale fællesskab, ved også at mødes i svømmehallen.
  • Det andet er at sikkerhedsstyrelsen gennem Dansk Forening for Rosport stiller krav til landets roklubber, om at efterleve og dokumentere sikkerhed på vandet – det er vi jo reelt alle interesseret i. Det betyder at vi efter nytår forventer at nye aktive roere (helst alle) aflægger svømmeprøve. Minimumskravet forventes at blive 300 meter.

Bestyrelsen/Ivan Hansen