Kære rokolleger
Jeg henvendte mig i januar omkring at mødes til hygge mv på Mosede Fortet Kr. Himmelfartsdag d.10-5-2018. Der er kommet positive tilkendegivelser fra flere af Jer, så vi skal derfor invitere til roertræf på Mosede Fortet.
Vi mødes mellem 11 og 12, hvorefter vi indtager vores frokost Det kan enten være den medbragte madpakke eller også kan der, for de som ønsker det, sikkert købes noget i den nyåbnede restaurant på Mosede Fortet. Der er også mulighed for at købe smørrebrød i Havnekiosken på Mosede Havn.
Efter frokost og lidt hvile vil vi arrangere nogle forskellige aktiviteter så vi ikke falder helt i staver. Hjemturen starter når det passer ind i Jeres program og afhængig af hvor langt I har hjem.
Hvis I gerne vil låne både må I kontakte mig på tlf. 21557649, så vil vi se hvad vi kan gøre for lån af enten både hos os eller hos nogle af vore naboer tæt på.
Jeg håber vi bliver mange og vi skal gøre vores bedste for at det bliver godt rovejr.
Med roerhilsen
Jens Revall
Greve Roklub

For yderlig oplysning, kontakt venligst