Info om aktiviteter i

Rospinning

hver onsdag fra kl. 18.45 til 19.30,

starter onsdag den 31 oktober.

Skriv dig på listen, som hænger på opslagstavlen, eller tag chancen og mød op en onsdag.

Susanne Haunsvig

Tlf. 21720512

Cykelspinning

hver torsdag fra kl. 08.45 til 09.45,

Skriv dig på listen, som hænger på opslagstavlen, eller tag chancen og mød op en torsdag.

Britta Pedersen

Tlf. 51909778

Svømmetræning i Stevnsbadet

Starter søndag den 28. oktober

Der er adgang til omklædning klokken 7.30. Vi kan svømme indtil ca. 8.50, da vi principielt skal være ude af omklædningsrummet kl. 9.00. Det varme bassin kan vi benytte fra kl. 8.00.

Sidste svømning inden jul er 16. december.

Husk at der er overgang fra sommer- til vintertid natten mellem den 27. og 28. oktober.

Det er vigtigt for bestyrelsen at gøre opmærksom på at svømmetræningen har 2 gode formål. At vi i lavsæsonen styrke vores sociale fællesskab, ved også at mødes i svømmehallen. Det andet er at sikkerhedsstyrelsen gennem Dansk Forening for Rosport stiller krav til landets roklubber, om at efterleve og dokumentere sikkerhed på vandet – det er vi jo reelt alle interesseret i. Det betyder at vi efter nytår forventer at nye aktive roere (helst alle) aflægger svømmeprøve. Minimumskravet er 300 meter.

Med venlig hilsen bestyrelsen.