Klubmodul henter siden
Coastal samling - AFLYST
Tilmeldingsfrist er overskredet
Præstø Roklub og Roklubben Stevns inviterer til coastal samling i Roklubben Stevns. (Ved for hårdt vejr, flyttes arrangementet til Præstø).

Det vil være en dag, hvor vi ror ud på nogle kortere ture for at lege i bølgerne, navigere og "hygge" på vandet.

Præstø tager sine coastal både med, og vi håber, at de andre klubber som har coastal både, vil tage deres med.

Foreløbigt program:
10:00 Velkomst, forventningsafstemning, de første både på vandet.
12:00 Frokost.
12:30 Mere roning. Afgang og landgang fra strand. Entrings øvelse.
14:30 Konkurrence.
16:00 Opsamling + kaffe/kage.

I mellem roningen kan der snakkes bådindstillinger, ro- og styreteknik og hvad der ellers er interesse for.

Alt er med forbehold. Det kommer an på vejret, samt deltagernes ønsker...

Det er ingen forudsætning, at have roet i coastal før - ALLE frigivne roere kan deltage.

Vi håber, at se en masse friske roere, til en dejlig dag på vandet!

For mere info: Poul Bramsen (Præstø), mail: poul@bramsen.eu eller tlf.: 27614536

AFLYST
Tilmeldte
7 /15