Kære alle medlemmer

Påske hilsen udsendt som mail - nu som nyhed

Der er intet vi hellere ville, end at se jer alle i roklubben i morgen, men vi må acceptere at der er andre som tager beslutninger på vores vegne under corona nedlukningen. Vi er nu blevet forberedt på hvornår vi kan bruge vores dejlige hus på havnen igen – og håber planen holder.

Med forbehold betyder regeringens genåbningsplan følgende for Roklubben Stevns:

Standerhejsning: Bestyrelsen hejser standeren, og kun bestyrelsen da vi er underlagt forsamlingsforbuddet på 10 personer.

18. april må hold med unge under 18 år træne indendørs

6. maj må voksne hold over 18 år træne indendørs med coronapas

21. maj åbner resterende idræts og fritidsaktiviteter

Generalforsamling vil blive annonceret så snart som muligt til afholdelse formentlig efter 21. maj. Vi vil allerhelst se jer til en fysisk indendørs generalforsamling. Alternativt en fysisk udendørs eller virtuel inden sommerferien.

Husk det er muligt at deltage på vores Cross Gym udendørs, kontakt Lotte

Ergometrene til udendørs træning er placeret i bådhallen og må bruges af alle. Adgang gennem hoveddøren med nøglebrik. Åben porten i bådhallen indefra og træk et ergometer ud på pladsen.

Af hensyn til smitteopsporing er det vigtigt, at alle logger ind med nøglebrik.

Brug håndsprit og desinficer berøringsflader på udstyr før og efter brug

Bestyrelsen glæder sig til den 21. maj og håber alle slipper helskinnet gennem den sidste seje periode af nedlukningen

God Påske